What's in a Bag - Try it, you'll like it!

What's in a Bag - Try it, you'll like it!

maart 26, 2015

The amazing Loqi Totes




Wanneer je een LOQI TOTE altijd bij je draagt, in bijvoorbeeld je tas of in je jaszak, dan hoef je geen gebruik meer te maken van een plastic tas.
Ik wil je graag vertellen waarom het best fijn is om over te stappen naar een LOQI TOTE.

De allerleukste Loqi Totes vind je bij What's in a Bag



De filosofie van LOQI is: hoe leuker de ontwerpen, hoe meer mensen de overstap maken van eenmalig gebruikte producten naar herbruikbare producten. Ik deel deze filosofie, mede ook omdat er ontwerpers, tekenaars en kunstenaars worden ingeschakeld om steeds weer met prachtige nieuwe illustraties te komen. Deze creatievelingen krijgen een platvorm om hun talent te laten zien. En krijgen daardoor een enorm publiek en de aandacht die zij verdienen. 


Zo kon ik ook niet meer om de LOQI heen. Natuurlijk veel beter voor het milieu, omdat eenmalige gebruikte plastic tasjes teveel in de natuur komen als zwerfvuil. We creëren een enorme plastic berg die de natuur niet kan afbreken. Vogels en andere dieren raken hierin verstrikt of het wordt door de dieren aangezien voor voedsel waardoor deze kunnen sterven. En zeg nu zelf al die plastic tasjes ga je echt niet nog een keer gebruiken behalve misschien voor de lege flessen.

De LOQI Totes zijn Oeko-Tex gecertificeerd, dit betekent dat ze zonder schadelijke stoffen zijn gefabriceerd. 

Je kunt de LOQI Totes op drie verschillende manieren klein maken: oprollen, opvouwen of proppen. Wat jij wilt. 
  1. Fold me - opgevouwen in het bijbehorende etui
  2. Stuff me - opgevouwen in het binnenzakje
  3. Roll me - opgerold en vastgezet met de drukknoopsluiting aan de binnenzijde



Ik heb zelf al een tijdje de "Smoking Beard" in gebruik. Hij zit in mijn tas of ik doe hem in mijn jaszak. Als er wordt gevraagt; "Wilt u een tasje?", zeg ik: "Nee, dank u ik heb mijn LOQI mee". En haal deze met een soepele beweging uit mijn zak, schud deze uit, en doe mijn boodschapjes erin. Daarna flaneer ik met mijn tas. Want deze is te leuk, supersterk (kan tot 20kg dragen), handig en kleurrijk. Na gebruik vouw ik hem weer op en doe deze in het etui. Tot onze volgende date, fluister ik dan. Geen plastic tas meer nodig ik ben zo blij met mijn LOQI! 

Ervaar het zelf. Welke Loqi Tote je ook uitkiest, deze zal je niet teleurstellen. 

 Loqi Meisje met de Parel
 Loqi Tote Museum collectie nu bij What's in a Bag










Geen opmerkingen:

Een reactie posten